poniedziałek, 31 lipca 2017

Podaj Dalej

Jakiś czas temu pracowita Agata ogłosiła na swoim blogu zabawę "Podaj dalej". Miałam szczęście i zostałam elementem łańcuszka. 

Dzisiaj otrzymałam pękatą przesyłkę od Agatki. 

- podkładki na stół (można podziwiać na blogu jak powstawały podkładki )
- lekką włóczkę w naturalnym kolorze - co z niej wykonam? od pierwszego wejrzenia - chusta
- słoik decoupage wypełniony herbatkami i słodyczami
- koszyczek szydełkowy z recyklingu - mnie oczarował i zainspirował
- scrapki, pręciki, koperty, kolorowe kamienie czyli dodatki których nigdy dosyć do kartkowania
- słodycze
- karteczka od Agaty

Tak wygląda zawartość niespodzianki



Teraz moja kolej

Ogłaszam kolejny etap zabawy ! Kto chętny ?

Zapraszam

Przypominam zasady : ja przygotuję niespodziankę dla pierwszych dwóch osób, które się zapiszą pod postem. Wysyłka w ciągu roku - realizacja na pewno będzie szybsza. Następnie obdarowany ogłasza zabawę na swoim blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz