niedziela, 16 października 2016

Czekoladownik

Zainspirowana twórczością blogowiczek postanowiłam spróbować swoich sił w zrobieniu opakowania na czekoladę. Muszę przyznać, że wcześniej nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego przedmiotu. 
Naoglądałam się, podziwiałam i zebrałam siły...też robię
Baza dobrze wymierzona, złożona, sklejona i ....
Tym razem miałam pomocnika w dekorowaniu

Do wykonania zostały użyte : papiery niewiadomego pochodzenia, kupione w jednym z marketów, koronika, perełki, kwiatki własnoręcznie robione z pianki

Więc praca wspólna - w gronie domowników :-)


Efekt końcowy. Jutro wraz zawartością zostanie obdarowana nim jedna z nauczycielek. Mam nadzieję, że lubi mocne akcenty :-)






Pracę zgłaszam na wyzwanie kolorystyczne w art piaskownicy









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz