sobota, 16 lipca 2016

Zostałam wyróżniona w Klubie Twórczych Mam

i od razu się tym chwalę. Jestem zaskoczona, że wśród tylu zdolnych i kreatywnych osób, tworzących na wyzwanie, autorki bloga dostrzegły moją matrioszkę.


 Pozostałe prace zgłoszone do zabawy były naprawdę cudne i pracochłonne, więc tym bardziej cieszy mnie wyróżnienie. Na pewno zmotywuje mnie do podejmowania kolejnych wyzwań
Na razie chwalę się banerkiem z wyróżnieniem i nagrodą od sklepu Przydasie Pasjonaty

Dziękuję :-))))))))




9 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróżnienia. To zawsze cieszy kiedy ktoś docenia nasze dzieło. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego serca gratuluję. A matrioszka naprawdę zasługiwała na wyróżnienie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję z całego serducha :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. acha po odbior nagrody zapraszam na adres:klubtworczychmam@gmail.com

      Usuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe słowa. Pierwszy raz moje rękodzieło zostało zauważone. Nagroda zmotywuje mnie do poznania nowych technik.

    OdpowiedzUsuń