sobota, 23 lipca 2016

Poduszka ozdobna

Wykonana na szydełku. Od dawna o takiej myślałam. Nie miałam motywacji, aby się zabrać do jej zrobienia. Nie miałam pomysłu na kolorystykę, nie miałam pomysłu na wzór. Oglądałam często takie  poduszki, zachwycałam się i tyle. Traktuję ją trochę sentymentalnie, gdy byłam dzieckiem w wielu domach takie widywałam. Niestety ja takiej nie miałam. 
Aż nadszedł dzień dzisiejszy i sama sobie taką zrobiłam. I przyznaję, że jestem zadowolona :-)

W pracach szydełkowych prawie nigdy nie korzystam z gotowych schematów. Tak było i przy tej pracy. Małe elementy to podstawowy schemat, więc zrobiłam ich 12. Na środku chciałam,aby był większy element na wyeksponowanie róży.
I tak zrobiłam dzisiaj poduszkę ozdobną :-) W kolorach pasujących do mnie :-)

A teraz co mnie zmotywowało do jej zrobienia? 
Wyzwanie na blogu Kreatywny Bazarek
http://kreatywnybazarek.blogspot.com/











Poduszkę zgłaszam na wyzwanie kwiatowe, którego tematem jest róża


9 komentarzy:

  1. Śliczna poduszka! I super pomysł na wkomponowanie róży :)
    Też takie pamiętam z dzieciństwa, robiła je hurtowo moja ciocia.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poduszka :) pamiętam takie z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest! I jaka piękna kolorystycznie. Kiedyś takie poduszki musiały być obowiązkowo w każdym domu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sliczna podusia, ciesze się, że moje wyzwanie tak motywujaco na Ciebie podziałało. Witaj w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna podusia. Chylę czoła bo łączenie elementów to dla mnie czarna magia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna podusia i jest twoja. Super kolorki dobrałaś. Różyczka piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, super podusia!
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń